∆ивий фестиваль у кам"¤ному м≥ст≥.

«давалос¤, що в арх≥тектурно ≥ купюрно деформованому мегапол≥с≥ до третього тис¤чол≥тт¤ мали б вижити лише акц≥њ, на мет≥ в ¤ких т≥льки ≥ беззаперечно - заробл¤нн¤ грошей. “ому було досить дивно стр≥чати у р≥зних закутках  иЇва аф≥ш≥ кривавого кольору з ≥менами двох дес¤тк≥в груп, за концерт кожноњ з ¤ких у минулому житт≥ можна було-б звинуватити орган≥затор≥в у буржуазному нац≥онал≥зм≥. јле вигукувати гасел аф≥ш≥ не пропонували. ¬они пропонували прийти на фестиваль "–ок-≈кзистенц≥¤ 2002". ≤нший подив викликали непоодинок≥ зустр≥ч≥ з молодими людьми, котр≥ скаржилис¤ на малу к≥льк≥сть б≥лет≥в на фестиваль, що над≥йшли у продаж. ѕо всьому було видно: п≥сл¤ невдалих "ѕерлинсезону" ≥ "„ервонихрут", п≥сл¤ двор≥чноњ розлуки з "–ок-≈кзистенц≥Їю" столиц¤ знову скучила за справжн≥м рок-фестивалем. ”крањнським.



 

ƒл¤ того, аби ви могли ¤скрав≥ше у¤вити, ¤ким було це св¤то, опов≥даючи своњ враженн¤ в≥д побаченого ≥ пережитого ¤ буду п≥дкр≥плювати њх цитатами ≥нших учасник≥в д≥йства.
Ѕод≥, –удик,"√уцул  ал≥псо": Ќормальний фестиваль, кльово, що ми його в≥дкрили, що б вони без нас робили. ’оча, ¤кщо чесно, нав≥ть не спод≥валис¤ на такий живий ≥ теплий прийом. Ќам було дуже бо¤зно, бо ми не знали, чого оч≥кувати в≥д кињвськоњ "вельмишановноњ п≥бл≥ки". ’оча, ми з нею вже ≥ не перший раз маЇмо справу, ≥ не другий, але все-одно, десь-там переживали... ј тут раптом - бац, шмац, ус≥ танцюють, скачуть - та ти що! я нав≥ть подумав, що ми у „ерн≥вц¤х виступаЇм. ѕри тому, що ми не ставили завданн¤ "розкачати" публ≥ку - просто-соб≥ в≥дривалис¤. ≤ вс≥х п≥д≥рвали... ¬ипадково.
-
"√уцули" справд≥ задали добрий тон фестивалю. ≤...- зажили ворог≥в серед де¤ких столичних папарацц≥, подарувавши њм п≥сню про ж≥нок найдавн≥шоњ профес≥њ. ѕапарацц≥ образилис¤. ј дарма. як сказав л≥дер групи "ўаст¤" (котрий згодом теж викладав з≥ сцени ненормативн≥ еп≥тети в дарунок черн≥вецьким друз¤м): "∆урнал≥сти теж називають музикант≥в алкогол≥ками ≥ наркоманами. я - музикант, але ¤ - не такий. “а ¤ ж на журнал≥ст≥в не ображаюс¤!" «рештою, "√уцул  ал≥псо" ≥з завданн¤м справилис¤, склавши ще один зал≥к у сес≥њ укр-шоу-б≥зу.
–оман ћалко, оргком≥тет фестивалю: "–ок-≈кзистенц≥¤, за висловами багатьох музикант≥в, це своЇр≥дний екзамен. ј ще можна сказати, що наш фестиваль - "пут≥вка в житт¤". ћи не можем стимулювати людей писати п≥сн≥, але ми можемо њх подати потр≥бному слухачев≥. ” сп≥лкуванн≥ ≥ з музикантами, ≥ з людьми, ¤к≥ прийшли сюди, ми говорили, що такий фестиваль не повинен в≥дбуватис¤ раз на два роки. ¬≥н повинен в≥дбуватис¤ пост≥йно, тобто, пропонуЇтьс¤ така ≥де¤ мандр≥вного фестивалю - починаючи з  иЇва ≥ у вс≥ м≥ста ”крањни. ≤ це не правда, що на таку музику не прийдуть люди. "ћертвий п≥вень" практично без реклами ≥ спонсор≥в проњхав з концертами вс≥Їю ”крањною. ” ћиколаЇв≥, прим≥ром, з≥брав два аншлаги. ÷е ще раз доводить, що ц¤ музика потр≥бна. ≤нша справа, що люд¤м, ¤к≥ мають грош≥, це не ц≥каво. ј точн≥ше - вони просто ледач≥. ≤м "напр¤жно" розкрутити, а пот≥м заробл¤ти.  раще заробл¤ти на тому, що вже розкручено в сус≥д≥в. ј нав≥ть на нашому фестивал≥ такого "комерц≥йно виг≥дного продукту" предостатньо. ѕри тому, що багато команд тут Ї мало в≥дом≥, на «аход≥ ж њх любл¤ть, знають ≥ чекають. ¬≥зьми хоча б "√айдамаки" - вони пост≥йно гастролюють, дуже р≥дко бувають у  иЇв≥. ÷е ≥ Ї музика формату "–ок-≈кзистенц≥њ", ¤ку потр≥бно пропагувати ≥ ск≥льки зможемо - ми будемо це робити. Ѕо все це д≥йсно, ¤к≥сна р≥ч, особливо у пор≥вн¤нн≥ з ¤кимось "Ѕ≥-2".

“ак, "Ѕ≥-2" на фест≥ не було, але було достатньо маститих украњнських рокер≥в, ¤к≥ без претенз≥й на з≥рков≥сть пропонували програму, п≥длаштовану саме п≥д той настр≥й, ¤кий панував на "≈кзистенц≥њ". Ќав≥ть мастодонти "ѕлач ™рем≥њ" запропонували слухачам к≥лька нових п≥сень. ўо ж до "молодоњ зм≥ни", то вони поводилис¤ особливо живо њ епатажно.

 аша," рих≥тка ÷ахес": ÷е було св¤то. ÷≥лий день було св¤то - ¤к перед днем народженн¤. ћи домовилис¤ з ¤кимось магазином ≥ мен≥ дл¤ виступу позичили майже справжн≥ крильц¤. я стала ангелочком. "–ок-≈кзистенц≥¤" це дивний фестиваль. “ут ст≥льки людей, ≥ водночас - дуже мало сторонн≥х, ¤к≥ не розум≥ли, куди потрапили. ј потрапити сюди було справд≥ варто. јдже нав≥ть в≥дкинувши хедлайнер≥в, виступи ¤ких можна почути на ≥нших "шарових пат≥", назви мен≥ хоча-б одну таку пат≥, де-б могли стр≥тис¤ "ўаст¤" ≥ "ѕеркалаба", "√уцул  ал≥псо" ≥ "ƒжек"о"Ћентерн", " орол≥вськ≥ зайц≥" ну ≥ звичайно - " рих≥тка ÷ахес".

ќчевидно, у цьому ≥ пол¤гаЇ ≥ндульгенц≥¤ "–ок-≈кзистенц≥њ" - тут нема значенн¤, ≥снуЇ група п≥втора чи п"¤тнадц¤ть рок≥в, збираЇ стад≥они чи клубн≥ тусовки. ≤вано-‘ранк≥вськ,  ињв, „ерн≥вц≥, Ћьв≥в, ‘аст≥в, ’арк≥в - географ≥¤ команд-учасник≥в була р≥зноман≥та. —тил≥ - в≥д ейс≥д-гуцул-хопу до панку, насл≥дуванн¤ - в≥д "ЋЇн≥нграда" до "ћум≥й трол¤". ’ороша музика, багато музики. ‘естиваль насправд≥ зум≥в з≥брати це ≥ показати це.

—крипка, "¬¬": я би радив орган≥заторам не залишатис¤ в андеграунд≥. јдже дуже багато людей хот≥ло б цю музику слухати. ѕросто нема ≥нформац≥йного доступу до тих людей. ≤ коли в≥дбуваЇтьс¤ "ѕросто-–ок", чи ≥нш≥ концерти, ¤к≥ до року не мають жодного стосунку, вони займають цю н≥шу, вони крадуть н≥шу. ј "–ок-≈кзистенц≥¤" просто не бере на себе см≥лив≥сть сказати, що це ћ» Ї рок, що ћ» Ї альтернативна сучасна культура. ј воно ж так ≥ Ї.


Hosted by uCoz